onsdag den 25. marts 2009

Æblefacon??

Hej med jer - Så var der tid til bloggen igen. Det er nu ikke fordi Thea stjæler alt tiden - men fordi jeg scrapper en del! Når hun sover!!!! Dette Lo kan du se på Unik Scraps blog!! der er brugt Grungeboard, halv perler og en masse silhouette udskæringer. Har i set Mettes lille Prinsesse ? Hun er da for lækker - jeg snakkede med hende mandag, og glæder mig til tøserne og vi skal være sammen... Dette er Thea´s sovende på min skulder (det fortrukne sted... hun er nu 2 mdr. og super sød og nem!
Jeg kigger jævnligt rundt i blogland - og hold da op hvor laver i mange fede ting. Men for det meste er det med T på armen og eg får ikke lagt kommentarer da jeg ikke er god til at skrive med een hånd! Men i skal vide jeg er undercover på de fleste af jeres blogs!

3 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Man kan ikke læse dine tekxter da dine borter er for mørke.

Dejligt billede af thea på skulderen.

Betina sagde ...

Den skøøøønne lille unge, hun er squ' så sød, at man bliver helt skruk ;O)

Gitte sagde ...

Jeg vil straks se layoutet på uniks blog. Og sikke en masse skønne kort, du har fået lavet. Dejligt at høre, at det går godt med prinsessen.