tirsdag den 21. juli 2009

Endnu flere rester..... og nye stempler fra TGF

Disse kort var lavet inden turen gik til Bornholm - de er med de nye stempler fra The Geeting Farm og købt hos dreampapers.
Jeg havde ellers for svoret at jeg skulle handle flere stempler - men alligevel har de listet sig ind i bunken....

Forresten søger jeg een der har købt sommer pakken fra magnolia som måske vil bytte? jeg har Hänglar og jeg har en masse gamle magnolia stempler mv.






TJEK UNIKSCRAPS BLOG - Jeg har lagt en æske ind....

2 kommentarer:

Sarah sagde ...

Super fine kort. jeg siger hele tiden til mig selv at jeg ikke rigtig har brug for flere stempler men jeg høre ikke rigtig efter.
Desværre fik jeg heller ikke købt sommerpakken fra Magnolia...

Gitte sagde ...

Velkommen hjem fra Bornholm. Det er nogle skønne billeder. Det er en dejlig ø at holde ferie på. Der er altid solskin på Bornholm. Det er min oplevelse fra mine ferier derfra.:)
Hvor er de kort bare skønne.Kanon farvelagt. Lækre farver. Jeg er bare helt vild med de stempler.
Desværre kan jeg ikke hjælpe med de stempler..
Super flot æske du har lagt på unikscrapbloggen. :)
Du må ha' en rigtig dejlig dag.:)