mandag den 2. november 2009

Mine make and take på SAM 09

I weekenden var jeg at finde på UnikScraps stand, alle os designere har haft lagt hovedet i blød for at finde på en masse fede Make and Takes til jer. Mine var: Farvelægning med Promarkers, Vellum blomster, og Kleenex æsken.
her har jeg vedlagt manualen til æsken.du kan dobbelt klikke på den og så er den i A4.


Tak til alle jer søde der lagde vejen forbi -og hilste på.

og tak for stemmerne -det kom i den grad bag på mig at jeg vandt kort konkurrencen. jeg lægger kortet på sammen med mine to lo-er jeg lavede i weekenden i morgen.

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

FED manual - håber der var en masse søde scrapperkvinder henne og prøve alle jeres Make N Takes... :o)
Scrapknuzz Tanja

Gitte sagde ...

Ej var du på SAM jeg så dig slet ikke, det kunne ellers ha' været hyggeligt lige at hilse på dig. :)
Men en super god ide med sådan en æske. Den må jeg prøve at lave :)