lørdag den 17. april 2010

I det sidste magnolia ink blad var der en konkurrence med Temaet Forår.Og til det lavede jeg denne lille have. I den er plante pinde og  frøposer.Desværre faldt den ikke i deres smag og derfor  lægger jeg den på her og på unikscraps blog ligger der lidt flere billeder.

I morgen er den Store dag -Andreas bliver konfirmeret. Vi glæder os alle sammen. Og inden vi glæder os til dagen i morgen -vil jeg dele glæden over alle de skønne scraptøser der findes derude. Jeg har modtaget, til Andreas så mange kort. Jeg har jo ikke åbnet dem.Men jeg glæder mig lige så meget som han gør til han åbner dem.

Kan i Have en skøn weekend.

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er den flot og som altid gennemført.
Tillykke med Andreas.

Charlie sagde ...

Den er da ellers super sød og godt fundet på. TIL LYKKE med jeres store dreng i morgen - det vidste jeg ikke eller også havde jeg glemt det - men en hilsen her kan I da få. =0)

Mette sagde ...

Jeg kan slet ikke forstå, at de ikke kunne lide din lille have..., jeg har set den IRL og den er bare så skøøøøn. Jeg tror bestemt jeg lifter idéen.

Håber I får en rigtig god dag i morgen.

Knus Mette

Grete sagde ...

Kan da ikke forstå at Magnolia ikke bare var super vild med dette projekt, det er SUPER flot.
Kæmpe TILLYKKE med Andreas idag, og rigtig god fest til Jer.

Gitte sagde ...

Et stort tillykke med Andreas konfirmation idag. Håber han har haft en dejlig dag med masser af gaver og skønne minder. :)
Håber han får en rigtig godt andendag samme med vennerne.:)

Det forstår jeg ikke at de ikke kunne lide dit lille plante sæt. Jeg synes det er utroligt flot. Super mange skønne detaljer. En super god ide som værtindegave til en der har en have eller altan.:) Det skal jeg huske.
Du må ha' en skøn uge