tirsdag den 10. maj 2011

Næsten halvvejs....

Jeg er nu i 19 uge - og jeg kan Ikke skjule det!!!!Og ja jeg er stadig dårlig.---:-(

Men , livet går jo videre omkring mig og sofaen og wcet. og derfor dukkede der lige en konfirmation op i weekend som vi måtte til - nemlig Jens niece som jeg tidligere inden jeg blev dårlig lavde indbydelser til!!!

og hun skulle jo have gave og sangskjuler - Indrømmet- både Jens og Elias blev tvunget til at hjælpe med at lave det klar.....
så jeg var ikke alene om at være stolt....

4 kommentarer:

Mette sagde ...

Kære Stinne.
Det er da imponerende, at du har været krevtiv på trods af, at du stadig er dårlig. Fedt, at du har sat drengene igang med at hjælpe. Det er ser rigtig lækkert ud, det I har fået lavet. Håber konfirmanden blev glad.

Knus Mette

Karina Beck sagde ...

Hvor har jeg ondt af dig når du skal være dårlig så længe! Flotte konfirmations projekter.

Lone sagde ...

Hej Stinne.
Rigtig flot sangskjuler som "I" har fået lavet.
Ønsker for dig at du snart får det bedre.
Knus Lone

Nikolette sagde ...

Flot som du styrer familien fra din sofa (læs førerbunkeren). De er vel nok dygtige under din komando ;)
Knus