tirsdag den 3. januar 2012

Farvel Unik -og på Gensyn.....


Som i Sikkert har set på de andres blogge ( Rikke Og Linda) og på Unikscraps, Har Benedikte valgt at der skulle ske noget nyt. Derfor har hun sagt farvel til os designere på "fuld" tid. og nu må vi se hvad fremtiden bringer.

Jeg har været super glad for at have fået muligheden for at designe og være en del af Unikscrap på¨mange måder, det bedste har været de oplevelser som feks. Benediktes og min Norgestur, mine kurser og selvfølgelig at være sammen med Rikke og Linda - som er verdens klasse.
Unik Scrap

Jeg vil benytte lejligheden til at sige tak for tiden der gik, tak til alle jer som har været på mine kurser, make and takes og som "bare" ;-)  er blevet en del af min scrap verden. Uden jer var inspirationen meget lille,,,,

Vi ses derude - KNUS og godt Nytår

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Selv tak til min første lærer-rinde. (som du stadig kaldes her i huset, så ved vi, hvem vi snakker om !)
Og selvfølgelig ses vi engang derude...
Godt nytår til dig.

Karina Beck sagde ...

Sikke en overraskelse...
Selvfølgelig ses vi.
Godt nytår.

Gitte sagde ...

Så det på Lindas blog. Det var da rigtig trist at i stopper. De kurser jeg har været på har været utrolig hyggelige og spændende. :)
Ja heldigvis ses vi jo stadig. :)
Godt nytår.
Rigtig dejlig aften
Knus