lørdag den 8. december 2012

8.Dec

Så simpelt kan det gøres...
Ej pjat, jeg lavede igår julegaver med dagpleje ungerne......
Men dem får i ikke af se endnu.

Men i Roskilde har alke dagpleje børn en bog som vi sætter ting i fra deres dagpleje tud og billeder mm.
Så til den lavede ungerne og jeg håndaftryk igår-- og selvom hænderne blev knyttet fik jeg alligevel et nogenlunde aftryk fra begge- her er karlas !

Det er mig der har lagt på Panduro Idag- kig forbi ig vær med i konkurrencen om lækkert gavekort!

7 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

De er bare så søde og rigtig sjovt at se når de blir større.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det en god ide med sådan en bog.
Jeg lavede rensdyr med 0.b den anden dag.
Brunt karton af barnets fod til hoved. Sort til hænder som gevir øjne og rød snude selvfølgelig. Måske du kan bruge den ide...
God weekend.

Charlie sagde ...

Hej du - sikke en sød ide med hjertet i hånden. God weekend. =0)

Linda sagde ...

Dejlig lille knyttet hånd;-)
God aften
Knus

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønt aftryk - og sød ide med hjertet. Vi har også fået nogle skønne gaver fra Andreas/dagplejemoderen og den første gang var jeg rørt til tårer, da jeg åbnede gaven. Hun havde lavet håndaftryk og sat et "vers" nedenunder - det gik lige i hjertet <3
Knus

Netti sagde ...

Sikke en sød idé og rigtig sød finesse med hjertet i håndfladen :)

Rigtig god weekend til dig :)

Pialine sagde ...

Det bliver et dejligt minde af have :)