fredag den 26. april 2013

Lag på lag med Panduro



På Panduro bloggen har vi denne gaange lavet lo-er. og jeg må sige jeg elsker alle de andres. og man kan vist ikke finde  5 mere forskellige scrappere.

Mit er i shabby chic stilen. som jeg næste lørdag holder kursus i, i Unikscrap i Nim.
Indtil nu er vi "kun " 4 men det går sikker hen og bliver meget hyggeligt.


Her er lidt detalje billeder af de romantiske detaljer.!





Har du lyst til at vinde 200 kr. så prøv at deltage i vores konkurrence på Panduro hobby blog-

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot tøzet layout.

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig flot LO her. Jeg er helt vild med alt Chabby Chic, men har aldrig rigtig turdet gå i gang med det selv, men det er bare noget såååå flot, og du mestrer det til fulde, det er helt sikkert.

Ann Weiss sagde ...

Flot lo med mange lækre detaljer :)

Gitte sagde ...

Super sødt layout.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Lækkert layout
I må have en rigtig skøn scrappedag ved Unikscrap på lørdag. Er sikker på, at I nok skal hygge jer ;)

Jytte sagde ...

Super lækkert layout!
Så fine detaljer du har med!

Ha' en god stor bededags-weekend :)

Linda sagde ...

Super lækkert:-)
Hvad laver du???
Der er så. Stille;-)