torsdag den 29. august 2013

Konkurrence kort

Engang imellem er det nemmeste at lave et bestillings kort - eller et til en konkurrence.
Det har jeg prøvet denne gang med dette bryllups kort.
Det er til MDUC - det eneste jeg ikke fik brugt var frantage - fordi jeg ikke ved hvad det er ;-( ???

her Tilda med øreringe tæt på (swaroski krystaller fra unik scrap)

I have almost used everything  - not frantage.

og for at blive i bryllups stemningen..... endnu et kort.


god weekend snart - vi tager til bryllup i horsens, og dagen efter plejer jeg tømmermænd i Unikscrap. ha ha (bare rolig - jeg skal køre!)


Forresten tak for alle jeres lykønskninger -jeg glæder mig til at se jer alle!!!

5 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

To super flotte kort Stinne. Desværre kan jefg ikke hjælpe med at tyde hcvad frantage betyder, men vil prøve at bede en amerikansk ven forklare hvad det er. Men skidt pyt for kortene er super flotte endda, så måske ahr du ramt det alligevel, hvem ved? LOL.

Annette / aka sagde ...

Fantastisk søde kort igen, igen....Og det er da utroligt hvad du kan få plads til på så lille plads.
På gensyn søndag. Jeg har altid Panodil i tasken, og måske bliver tempoet tilpas så....haha.

Lise sagde ...

Super søde kort begge to:-))))) Tømmermænd eller ej så skal vi nok sørge for at du ikke falder i søvn:-)))))
Vi ses og jeg glæder mig
Knus Lise

Lori sagde ...

Gorgeous, I love the tree die cut behind the cute couple, thanks for joining us at MDUC this week, good luck!

Fleur sagde ...

WOW Gorgeous cards
Thanks for sharing at MDUC
HUGZ Fleur xXx