søndag den 16. december 2007

16. December

Så er der ved at være DØMT jul hos min lille familie... Idag bliver træet hentet og bragt ind og pyntet. Drengene -nok især Elias glæder sig og den store kasse med julepynt er kommet ned fra loftet. Det ender nok med at jeg må nøjes med at sidde i sofaen og tage billeder - for jeg er ramt af en gang hold i nakken og en nerve i klemme - helt ned i armen. Jeg er bare en "lykkens pamjulefis!" Heldigvis havde jeg en tur forbi shoppen i går og købte to nye blade, så mon ikke jeg får hygget med lidt scrap alligevel. og så skal jeg lige lave en ny omgang Choklade chip cookies- jeg lavede godt nok en potion i går men de forsvandt som dug for solen...... så en ny ladning må laves. Billeder af dem kommer senere....

2 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hejsa Stinne

rigtig god bedring til dig, det e r ikke rart det der :(

ummmm, det lyder som nogle gode kager :)

ha en god aften :)

Charlie sagde ...

Håber så IKKE det er din bagearm der gør ondt. Sikke noget HØ - GOD bedring.