tirsdag den 4. december 2007

4 December


Endnu en dag tættere på julen.......... den kommer skræmmende nærmere.


Jeg er træt i hovedet efter en masse indtryk fra mit nu overstået kursus i " genveje i Office pakken" tips og tricks. Er blevet helt pjattet med Power Point og kan sagtens se mig selv lege med det i stor stil.


Underviseren var super..... og det var nivauet også. Så meld jer bare på hvis i får muligheden.


Ingen scrap at vise idag. Men i morgen tager jeg billede af alle de bidrag jeg fik i forbindelse med tændstik æske swappen. Der var nogle super flotte imellem!


Indtil da må i nøjes med mit bidrag.
Og så vil jeg lige sige tak til de dejlige tøser der har været forbi og lægge en hilsen!
God Jul - nu er der kun 20 låger tilbage


1 kommentar:

Stine66 sagde ...

Nå der var de fine bidrag du lavede til tændstiks-æske swappen
Hilsen Stine