onsdag den 12. august 2009

Cj MM

Så har jeg fået gang i min del af cj-s. Vi er 5 tøser der har aftalt af lave CJ-s sammen. Pigerne er Dorte, Tanja, Nikolette, Rikke og jeg - Og jeg skulle starte med Dortes -som var Kort ideer. Det er jo svært at lærer hende noget om kort, så jeg bøjede hendes emne så det passede med min Ide om at lave den ene side som kort og den anden om pynt.....Her er siderne så....


Og det her er så min forside på min CJ - den skal handle om Venskab.......... Jeg glæder mig sådan til at se hvad de finder på!!!


Bagside




Og et enkelt nærbillede!! Længe leve Promarkers.....

3 kommentarer:

Stine66 sagde ...

NØJ hvor fint ! - Ja de der CJ var nu sjove at lave.

Karina Beck sagde ...

Kanonflot kort.
Hvad er en cj? Er det forskellige teknikker i skal vise hinanden og hvor kommer venskaber så ind?? ; )

Anonym sagde ...

Kære Søde Stinne.
Jeg er så lykkelig for det smukke dobbelte LO.
Det er så flot og smukt med mange skønne detaljer. Jeg skal helt sikkert lave de 4 kortskitser du har givet ideer til.
VERDENSKLASSE.