søndag den 2. august 2009

Stamp artic udfordring Juli

Juli udfordringen på Stampartic - er lave en taske...... nu har jeg efter hånden lavet tasker flere gange så denne her skulle være anderledes. Og det blev den - jeg har taget hul på julen allerede - julemandens sæk -med ønskesedler i til hele familien -lige til at putte i tasken. Sækken har jeg skåret på Silhouetten -men jeg har filen hvis nogen skulle ønske at gøre mig kunsten efter!!!(bare Spørg) indeni er den lavet med Harmonika- remse med hver ønskeseddel på.

ADVARSEL - FRA NU AF MASSER AF DETALJE BILLEDER...................... Sækken u åbnet
lidt åben -vi trækker spændningen.....

og helt åben.....


div. ønskeseddler
en mere
En hjælpende hånd fra JENS!

Set fra siden!

7 kommentarer:

Mutte sagde ...

Hvor er den bare sej! Super genialt. Jeg vil da meget gerne ha' en skabelon.

Gitte sagde ...

Ej Stinne hvor er den juleønskesæk bare skøn. Den må jeg prøve at lave, selv om jeg ikke har en Silhouette...endnu.:) Så må saksen bare frem.;)
Du må ha' en rigtig dejlig uge

Unknown sagde ...

Den var utrolig fin!

Karina Beck sagde ...

Smukt arbejde!

Anonym sagde ...

Totalt genialt og vildt flot og gennemført til sidste detalje.

troll13 sagde ...

Jeg er vild med den, den er meget flottere i virkeligheden, hvilket ikke siger så lidt ;o))

Unknown sagde ...

Herlig og kreativ veske kort!
Takk for at du deltar.
Klem,
jorunn