søndag den 20. december 2009

Juleprinsesser........

Så er min Barsel slut - pt holder  jeg RIGTIG lang juleferie.... (til 1.2.10)) Thea bliver i næste uge 11 mdr. hvor går tiden dog hurtigt. Hun er ALLE steder, helst  lige i mine scrapting og helst igang med at vikle alle mine bånd ud i en stor bunke.Her er hun forleden dag - i sin julekjole hun har fået af sin moster......



Dette er en SNEAK PEAK på et kort der er på vej til modtageren... du kan se mere på Uniksscraps blog en af de næste par dage.


Dette kort er i postkassen - mon hun bliver glad -det er lavet efter skitsen i Magnolias blad......

GOD JUL!

6 kommentarer:

Linda sagde ...

Åh hvor er hun bare dejlig:-) Husker så tydelig da de var i den størrelse. Det ser spændende ud...hvad mon der mere gemmer sig i det lille billede. Super flot kort du har fået lavet.
Scrappeknuzz Linda

Karina Beck sagde ...

Hvor er thea en lækker sveske. Håber, at du glæder dig til at komme tilbage på arbejde, for jeg kan godt huske, hvordan det var at skulle aflevere i vug da barslen var slut ; (
Rigtig flot kort.

Nikolette sagde ...

Hvor er hun skøn den lille Thea. Og sikke hun vokser, men heldigvis ikke lige så hurtigt som en vis hundehvalp GG
..og så har jeg set dit indlæg på Unik. Stakkels Andreas!

Sivsko sagde ...

Dejlig kær.
Jeg skal høre dig, det magnolia blad du taler om hvor får man det???
God jul og krammer fra Heidi

Netti sagde ...

Flotte kort og hvor er store lille Thea da lækker i sin julekjole :)

Anonym sagde ...

Hvor sød har man lige lov til at være..!!!! Ja jeg spørger bare. Hvor er det bare et godt billede af Thea.
Jeg håber også kortet bringer lykke når det når frem..hi.
Juleknus
Dorte