fredag den 11. december 2009

Navne banner til Albin

Jeg er så heldig at kende een som kender en der bor i sverige... og hvorfor skriver jeg nu det. Det er fordi jeg har lovet personen at sørge for at hende der sørger for at jeg modtager de vidunderlige Hænglar og Stænglar stempler, finder ud af hvor glad vi er for at modtage dem. Hendes skønne lille dreng som jeg har set flere billeder af, hedder Albin, og til ham har jeg lavet et hænglar-pyntet navne banner.









I dag er min sidste dag på barsel, og fra mandag står den på ferie. Så indtil den 1.2. holder jeg ferie og derefter vender jeg tilbage til Politiet..... Det bliver mærkeligt at komme derind, men jeg har nok godt af det.Det siger jeg hvertfald til mig selv.
God weekend

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sikke en sød gave.
Og rigtig god ferie ; )

Nikolette sagde ...

Ih altså Stinne! Hvor er det sødt tænkt af dig.. nu er der en i Göteborg, der kommer til at tude.
knus

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er den fin og sikke en sød tanke fra dig