tirsdag den 22. juni 2010

Design call - cutecardthursday


Det papir fra Tilda inspirede i den grad til fede kort.Og på cute card thursday var en fed skitse fra en af de kortmager jeg beundre allermest.
Jeg blev nød til at prøve at være med. Det kom der dette kort ud af!  -plus et mere!



og så lige et mere efter samme Skitse.... og med samme papir!


Jeg ved ikke om det kan ses på billederne - men jeg fik mit ønske opfyldt til min fødselsdag. Jeg ønskede mig et barn mere eller et Digi Spejlrefleks. Og da Jens ikke vil opfylde det f'ørste måtte han jo opfylde det næste - ha ha ha..... Så nyt kamera er i hus. Nikon D3000 - Og Jeg er Lykkelig!

Hav en skøn dag!

PS. Der er design call på Cute card. Skal du være med?

4 kommentarer:

Nikolette sagde ...

Hvor er dine kort søde.
Tillykke med kameraet og velkommen i "Nikon familien".
Har hørt at det kurus, som evt. følger med ved køb af kamera skulle være ret godt!
knus

Bertram sagde ...

Lækre kort. Mon ikke du har en chance for at blive valgt SMIL
Kan da ikke forstå han hellere vil give dig et kamera end end lille baby ;-)

Mette sagde ...

Skønne kort.... man bliver helt glad af at se på dem.
Håber de briger lykke.

Knus mette

Gitte sagde ...

Ej nogle super søde tøsekort.:)
Tillykke med dit nye kamera, hvor fedt. Sådan et spejlrefleks står også på min ønskeliste.:)
Vi ses søndag.:)
Forsat rigtig dejlig uge.
Knus