søndag den 3. oktober 2010

Conventions weekend....

Fredag kørte vi (dorte, Rikke, Mette og jeg ) fra sjælland mod fyn og mod en FANTASTISK weekend. Vi boede som vi plejer i kursus centret og ankom lige til hjemmelavet aftensmad fra Lindas fantastiske hånd.
Efter maden trillede vi ind til Førscrap med en masse andre fantastiske og skønne kvinder. Blandt dem også en fødselar der gav Chokolade -Tak for det,

Dagen efter stod den på Scrap, make and take, og kursus med Celine fra frankrig! - Kurset var super fedt. Jeg fik lavet noget jeg ALDRIG ellers ville have prøvet. FEDT!

Efter kurset var det tid til at stemme - og  jeg fandt nogle flotte farvoritter - og heldigvis var der andre der havde det på samme måde....

For jeg fik anden pladsen for mit -Ballade eller slik kort, var også heldig at få præmie på min indgangs billet, og ydermere vinde et gavekort til  Unikscrap.dk på min tilmelding til næste gang... Og så var jeg heldig at være den første der bød på Hannes Norge tur som hun vandt.  Så som jens sagde endelig en gave han fik glæde af....

Scrapbooking Convention - Middelfart
Scrapbooking Convention - Middelfart

Her er billeder fra Fyens.dk - som var forbi i hallen....

Mine kort og Loer -må vente til de kommende dage.

TAK til alle . og knus til dem jeg kender!!!og lærte af kende....

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Ja, sikke et dejligt convention.
Rart lige at møde dig i forbifarten. Men du havde åbenbart også travlt med at hente gevinster....hihi.

Utroligt så træt man bliver efter sådan en tur....men på den gode måde.

Mette sagde ...

Søde Stinne - tusind tak for en dejlig weekend i dit selskab :-)
Du er en fantastisk person at være sammen med.

Kæmpe krammer
Mette

Charlie sagde ...

Ja superhyggeligt at møde dig igen og til lykke med alle gevinsterne - du var sørme da heldig! Godt der også var noget der faldt i gemalens smag! KH Charlie

Linda sagde ...

Tusind tak for de søde ord:-) Tak for en skøn weekend og jeg glæder mig rigtig meget til lige om lidt hvor vi skal ses igen:-) Ja det var et fedt kursus hun afholdte Celine fre Frankrig, mit er færdigt, kommer på i eftermiddag.
Super god dag til dig på dit nye job.

Knus Linda