tirsdag den 12. oktober 2010

Magnolia Brother and sister

Det her stempel er bare for kært og inden oktober er ovre har i nået jer at brække jer over hvor mange kort jeg allerede har lavet med det.
Det her er også med to af mine nye spell binders - Uhm uhm uhm......
nemlig den med teksten - den er på en spell binders med tre tags -og så var jeg heldig at mit stempel fra north star stamps passer på en prik.....
blomster er fra unik og wild orchieds


Og så til lidt update, jeg har fået to piger ud over Thea, at passe. Sofie på 9 mdr. og Isabella på 15 mdr. to dejlige trolde...
vi forsøger at få en forudsigelig og tryg hverdag op og køre. Vi er nået dertil hvor at Isabella vil ikke med hjem når hun bliver hentet og hvor Sofie om morgen stikker mig et smil når hun kommer over til mig. Thea er lidt træt af at dele hendes mor - men 


MON ikke det bliver godt....med tiden....

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

Ja det er sødt og NEJ jeg kommer ikke til at brække mig - det er de ting du laver FOR søde til! Dejligt for Thea at der er flere piger i huset i dagtimerne - hun skal nok blive mere glad for legekammerater end for MOAR på et tidspunkt. Pøj pøj med dit nye arbejde.

Sarah sagde ...

Ja det er virkelig super fint det stempel. Jeg købte det også med hjem til Convention.
Glæder mig til at se ALLE de kort du får lavet med det.

Unknown sagde ...

Kære Stinne.
jeg kan godt forstå, hvorfor du er så begejstret for det stempel - det er umådeligt sødt...! Dit kort er super skønt, og fyldt med skønne detaljer. Er vild med den kobber-farvede glimmer kant vejen rund... det giver lige det sidste på kortet!
knus Engel...

Annette / aka sagde ...

Rigtig sødt kort, og flot med glimmeret alle steder. Der skal altså meget til, inden jeg brækker mig over det stempel. Så fortsæt bare....jeg siger til lige inden.....
Dejligt at høre, at det går godt med jobbet. Det skal nok blive en fordel for både Thea og dig, at være så meget sammen. Og hun skal nok sige til, når hun ikke gider dig mere ! Vær sikker det det ! haha.

Tine sagde ...

flot kort. det er bare et rigtig sødt stempel

Mette sagde ...

Hej Stinne.
Sikke nogle søde kort du har lavet. Det stempeler bare skønt.
Knus Mette