lørdag den 4. december 2010

Hmmm allerede for sent

Hmm det køre vist ikke helt  - det med at blogge dagligt- Måske fordi jeg har smadret min Pc-er og derfor må et andet sted hen og sidde for at være i nærheden af en pcer-
lab toppen er røget - surt men sandt!

Idag er de fleste pakker købt - jeg mangler kun 4. JUBIII!

Idag er det et restekort der kommer på bloggen.


Jeg sidder tit om aften og maler motiver.... men til tier ligger de bare i en kæmpe bunke og bliver ikke brugt. Også engang imellem tænker jeg - at nu skal de bruges. Elefanten her er sådan et kort. Han blev malet en sommeraften hvor vi var hos Dorthe og hendes mand og spise - og har ligget siden.
papiret og alt på kortet er fra unikscrap,

I morgen er det min tur til at lægge på Uniks blog - kigger du med ???

2 kommentarer:

Pia Odgaard sagde ...

Vildt sødt kort :)

Charlie sagde ...

Den elefant er så skøn og din er både fint malet og i dejligt farverigt selskab. SURT med PC'en sådan en kan vi jo næsten ikke leve uden vel??