onsdag den 29. december 2010

Stempelkælder inspiration.

På stempel kælderen har vi en inspirations blog og en konkurrence blog - hvis du mod forventning ikke har fået fingerne i deres stempler - kan du skriv og få nogen digitalt på fgl. blog

I denne omgang - og jeg er sent ude for der er kun een dag er det  - Lav hvad du vil. Jeg har lavet denne æske med maja design og  masser af swirls stempler på.


Her er vi stadig ramt af sygdom - det er lige før at Theas første fulde sætning bliver - Husk at spritte hænder af. Pt. er det Elias der ligger og kaster op hvert kvarter ( han startede præcis kl 04.55) i nat. Spørg mig om jeg skal se jane Austen i Sengen iaften - Nemlig ja.

Forresten er jeg en af dem som på scrapsisters har meldt mig til dagbog projektet - er du også det!?

1 kommentar:

Grete sagde ...

flot æske med masser af fine detaljer.
træls med al den sygdom, ønsker god bedring til Jer.
Godt nytår