fredag den 15. marts 2013

musik musik musik

Sød musik opstår.....
ej pjat med mig, hvad betyder musik for dig ? er du typen der altid har radioen i baggrunden ?? eller er du kun til selvvalgt musik ?

For mig betyder musik en masse, jeg synger ret meget. Idag er det mest børnesange qua mit arbejde. Men før det har jeg sunget i kor i mange år. og bliver der tid til det starter jeg igen.
Om sommeren har jeg inden jeg fik Karla været en ivrig koncert, og festival gæst... og det bliver jeg helt sikkert også igen.
Jeg er nok mest til musik i pop generen - engang imellem syntes mine unger at min musik smag skal forfines og præsentere mig for f.eks. Thomas Holm, med Nitten, eller Gangam Style, og nik og Jay.....og her køre radioen meget og højt....

Min helt klare favorit som jeg kan høre igen og igen er Thomas Helmig og Robbie Williams - den sidste skal jeg til koncert med her i Juli med Linda!! Jubiii.

Tilbage til musikken - i denne omgang på Panduro er emnet Musik - lav hvad som helst med "emnet musik" og vær med i konkurrencen om gavekort til panduro på 200 kr.



her er mit bud en spille dåse/gaveæske.
.




5 kommentarer:

Lise sagde ...

Super lækker spilledåse:-))))
Min radio kører også fra morgen til aften, og hvis den musik de sender ud i æteren ikke er god nok, sætter jeg bare en CD på og det kan være alt fra pop til jazz til klassisk afhængig af hvad jeg laver:-))))
God weekend søde :-))))
Knus Lise

Maryann Laursen sagde ...

Ja her er musik også en meget stor del af dagen. Når jeg kommer ned om morgenen tænder jeg først radioen, sætter kaffe over og SÅ går jeg på badeværelset ha ha. Men radioen kører altid i baggrunden uanset hvad jeg laver, det er sikkert.
Din spilledåse er bare rigtig fed, og som jeg skrev på Pandurobloggen, hvis du så fanddt nogle rigtige værker til den, ville den være helt perfekt.
Jeg fandt nogle til 3 for en 20,-er hos Tiger på et tidspunkt, så de findes stadigvæk derude, selv om de er sjældne at se.

Linda sagde ...

Jamen den spilledåse er da så lækker:-)
Jeg glæder mig også vildt til Robbie koncerten:-)
God weekend søde

Karina Beck sagde ...

Hvor er din spilledåse bare superflot!
God weekend.

Charlie sagde ...

Fin ide og smukt udført. Jeg er både og - dvs. kan godt lide musik - men ikke hvis det er muzak i et supermarked og den slags. Har en BRED smag dvs. både noget at det nye nu om dage (måske minus Gangnam style) men også klassisk indimellem. Jazz kan dog få mig til at løbe lynhurtigt hen for at skifte program. =0)