mandag den 10. juni 2013

På Bondegården

I tirsdags var Dagplejen fra Vindinge og forældre og børn en tur på bondegår i Albertslund.
Vi havde en skøn dag med sol og varme og hyggeligt samvær - og nu er der også en hel del billeder  til en bog og et mini album...ikke at forglemme.

Karla ser på Høns.

Karla og  mormor ser på geden.

mit andet dagpleje barn igang med at fodre kanin.

Karla fodre ....


Karla og den skønne Susan - som også Scrapper!

Og tre unger der siger farvel til hønsene...

Jeg har ændret lidt på min blog --trængte til nyt at se på ! 

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tillykke med dine nye omgivelser. Her er smukt og sommerligt - og jeg så det straks. Det er dejligt at få fornyelse, ikke ?
Det ser ud som en dejlig dag med alle ungerne, og jeg er sikker på at du har fotos nok til et album. Det er jo så oplagt.
God aften til dig.

Lise sagde ...

Skønne billeder af skønne unger....lige til et minialbum:-)))
Knus Lise

Charlie sagde ...

Lækker ny sommerblog til lykke med det. Skønne fotos af søde børn og en STOR gulerod. =0)