onsdag den 19. juni 2013

Sneak Peak - den perfekte bryllupsgave....

I weekenden var Jens og jeg til bryllup. Vi havde svært ved at finde på en gave til jeg kom i tanke om, at jeg kunne lave en bog.Tage Kamera og selphy printer med. 
Og mens brudeparret var ude for at blive fotograferet, kunne jeg sætte billeder i bogen.



Så i mine middags pauser i sidste uge satte jeg mig og lavede denne enkle bog. brudeparret er ikke til en masse pynt mm. så stilen fra maja papirene var perfekt.

mens de var ude og blive fotograferet - stod jeg så og printede og flere gæster kom og var nysgerrige. Og helt seriøst - jeg burde have haft procenter fra Canon. for der var da mindst tre hold der skulle shoppe på  nettet dagen efter.

Det sjoveste var nu da de pakkede gaven op....
Mogens så helt mærkelig ud i ansigtet da han så det var billeder fra Kirken, da de kom ind, da de gik ud osv.....


Det er ikke sidste gang vi giver det i gave, for det vækkede i den grad begejstring.
ps der var et gavekort i en lomme bagerst!
god onsdag!

4 kommentarer:

Happymade sagde ...

Sikke da en MEGA god idé!
Genialt, at det netop er højaktuelle billeder fra dagen. Godt fundet på!
Og så er bogen bare rigtig fin.
TAK fordi du lige delte den hér.

Maryann Laursen sagde ...

Super fed ide og dejligt at det stadig kan lykkes sådan virkelig at overraske nogen så glædeligt. Og den er bare superflot lavet. Den ide må da vist lige skrives bag øret he he.

KFE Design sagde ...

Det må da være den optimale gave til et brudepar - fantastisk ide.Tak for tipset

Linda sagde ...

Dejlig bog.
Håber du på søndag får gode billeder til det andet album ;-)
God aften

Knus