tirsdag den 3. december 2013

3.dec

3.dec er næste overstået.
Men jeg har lovet Linda at lægge hendes pakkekalender gaver på bloggen hver dag.
I morges var jeg tidligt oppe. For vi dagplejere bød børn, forældre og Søskene på morgenmad i legestuen.

Jeg fik heldigvis af mine søde kollegaer lov at gå en time gør lukketid...
Så jeg måtte over vejen til min mor som havde Karla og som lavede mad til hele familien - inden vi skulke til Pre general prøve i Roskilde gospel kor... Og derfra er jeg lige kommer hjem, stemmen lod jeg blive i kirken... Men nu er benene oppe, og jeg skal tjekke blogs...


Er du stadig med. Og nysgerrig så se her


Ses i morgen.

3 kommentarer:

Grete sagde ...

Fint og sjovt stempel du fik i dagens gave.
Dejligt med en mor i nærheden ;-) især på travle dage.

Linda sagde ...

Dejligt at mormor gav mad på den travle dag.
Godt du kunne bruge gaven:-)
Glæder mig til at se hvad der er i din pakke idag...

Knus

Maryann Laursen sagde ...

Skønt med mormor lige i nærheden sådan en travl dag. Sikken et sødt og sjovt stempel, det skal nok blive brugt flittigt mon ikke?.
Há en god dag idag.