onsdag den 2. januar 2008

nyt år - nyt legetøj

Så er der ryddet op i mit skab - mit scrapskab og jeg har gået som katten om den varme grød - skulle jeg sælge min Ellison eller beholde den. Men fakta er jeg bruger den alt alt for sjældent. så jeg hå¨ber der er en ny der kan få glæde af den. da jeg købte den for et år siden gav jeg 740 kr - nu sælger jeg den for 550 kr.


Alfabetet er Dodeltag - upper og lowercase - med numbers. jeg har brugt det få gange - prisen er for begge alfabeter og numre :1000 kroner
disse dies sælges for 40 kroner stykket







de gule koster 65 - der er to pakker på den ene - og to hjerter på den anden.
blomsten koster 45
den store med alle de forskellige mini tags koster 100 kr.


Hvis noget kan interessere dig er du velkommen til at sende mig en mail/pb på scrapshop eller på Dreampapers - mit brugernavn er Stinne.


1 kommentar:

Charlie sagde ...

Både rydde op OG skille sig af med ting. UHA DA - det er jo næsten uhyggeligt. LOL

Jeg mangler desværre ikke liiige noget af det du sælger ellers havde jeg været der som en mis.