fredag den 1. februar 2008

1.2.08

JEG HAR VERDENS SØDESTE MAND!!! - se hvad jeg har fået lov at bestille fra Norge i dag. - jeg tror Jens har lidt ondt af mig, og derfor syntes jeg skulle have dette vidunder. Jeg har fået konstateret PCO - det er derfor vi ikke er heldige med vores graviditeter. Så derfor skal mit liv nu leves på en helt anden måde. For jeg skal tabe mig hvis vi skal have et barn mere. Næste gang vi skal på Riget er den 15 feb. og der får vi yderligere besked om hvad det vil sige. Men indtil da er jeg på en Diæt uden SUKKER ( savner min Cola Light) uden hvidt mel, hvid pasta, ris, kartofler. Så det er en fuldkommen omlægning af vores normale liv - men hvad gør man ikke for at få en lille i armene igen!

Indtil videre må jeg nøjes med at denne kommer til mig engang om en uges tid.... Og så skal den kæles med.



5 kommentarer:

Mette sagde ...

Søde Stinne, hvor er din mand sød, og det er da et dejligt plaster på såret. Jeg håber, at det snart lykkedes at få en lille guldklump i armene igen. Tænker på dig.

Unknown sagde ...

Neeej, hvor dejligt med sådan en sag i vente fra Norge.

Held og lykke med projekt vægttab, men hvorfor må du ikke få cola light på en nul sukker diæt ???

troll13 sagde ...

Neeej, hvor skønt, kan go dt forstå at du glæder dig.
(Jens plejer da altid at være sød ;o) )
Det er da godt, at de finder ud af hvad det er, så de kan hjælpe jer.

Charlie sagde ...

Sikken da et dejligt plaster. Godt du nu ved hvad der skal til pøj pøj med det hele.

Stine66 sagde ...

Du har altså en KANON mand !! men det har jeg vist sagt før ( 100000 gange) - Og det er IKKE fordi jeg vil bytte - min er også god. Kanon beslutning at lægge om, glæder mig til at skulle kræse for dig med homemade et eller andet ( skal nok liiiiige høre nærmere om din kur).