onsdag den 27. februar 2008

jeg er blevet tagged

http://mettesscrapbooking.blogspot.com/
Mette har bedt mig om at skrive 7 sandheder om mig selv.

1. - jeg drømmer om at arbejde som receptionist og have med mennesker af gøre hver dag - men vil ikke gå ned i løn.
2. - Jeg ville ønske jeg fik Tvillinger eller Trillinger.
3. - Jeg er i virkeligheden slet ikke blondt - men blondiner har det sjovere....
4. - Jeg tror på at der er en gud og at vi vil lande der på den ene eller anden måde. Om han er en mand med hvidt skæg osv. er jeg usikker på.
5. Jeg elsker at feste - det sker alt for sjældent.
6. Mine ynglingsfarver er Rød -og sort
7. Jeg drømmer om en ferie i Austarlien med alle mine unger og min dejlige mand - minste 2 mdr.

jeg udfordre
?? Ja hvem skal jeg udfordre - jeg lægger hovedet i blød!

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Du er god ;-) kan godt lige din kommentar om blondiner

Netti sagde ...

Australien er også et sted jeg gerne vil hen..suuk. Sjovt at læse om dig :o)