tirsdag den 18. marts 2008

et enkelt Lo og tur til Jylland


Så er påsken startet for vores vedkommende - I morgen rejser Jens Elias og Jeg til Hadsten hvor vi skal på Påske ferie hos Jens Mor og far.


Fredag tager Elias og jeg op til Tanja i Viborg og scrapper og derfor skal tasken pakkes i aften! ( Pyyhh hvad kan man undvære! ) Jeg har de sidste dag scrappet rigtigt meget - Jeg har lavet Babybøger til min venindes tvillinger Alexander og Victoria - Ikke scrappe venlige navne men...... I går var Mette J her og Min søster og vi hyggede og scrappede og lavede kort! SUPER HYGGELIGT OG IKKE SIDSTE GANG!


Et enkelt Lo blev det til forleden aften - det var efter en skitseudfordring fra sverige - En side Nikolette har givet mig! FED side Prøv den! http://utmaningsverkstan.se/
Nu vil Elias og Jeg tage i Biografen og se Horton og Støvfolket - en ny tegnefilm af dem som har lavet ICEAGE!
GOD PÅSKE TIL ALLE

7 kommentarer:

Netti sagde ...

psssst man kan faktisk købe scrapting i Hadsten..hos farvehandleren. De har ret mange ting.
Hils byen - jeg har gået på gymnasiet og festet i den by :o)
Superflot layout du har lavet :o)

Stine66 sagde ...

Karsten og jeg var også i biffen med Hans og se Spiderwick-fortællingerne. Lyder hyggeligt med SCRAP hos Tanja.

Sarah sagde ...

God tur til Jylland.
Flot LO du har lavet.

Charlotte Ravn sagde ...

God tur herover til jydeland! Super lækkert LO!

troll13 sagde ...

Jeg håber at I får en rigtig god påske ovre i det jyske, hils Tanja ;o)
Lækkert LO du har lavet, jeg er stadig vild med det billede, det er bare så godt af jer.

lam sagde ...

dejligt enkelt layout og så alligevel fyldt med flotte detaljer. God tur i det jyske

Mette sagde ...

Super flot LO - og tak for en rigtig hyggelig dag.