søndag den 9. marts 2008

forhåbentlig endnu een hook på denne hobby.

Så gik endnu en weekend - jeg fik scrappet en del og fik muligvis smittet een mere med vores vidunderlige hobby - nemlig Mette - men mere om hende senere i dette indlæg.
Først kassekortet i miniature model. der mangler billeder på - men det kommer der i morgen. Der skal være bitte små billeder af nogle af mine Lo - og bruges til en slags Reklame fremstød.Her er den "pakket ud!"

Og her er den Lukket!! Den er kun 5 X 5 cm. - men lille og nuser blev den i forårs og tøse farver!
Udover minikasse kortet - lavede jeg lige tre æsker mere - Jeg har bestemt at hvert hold bedste forældre får en æske med to påskeæg i! - jeg mangler at tage billede af den sidste - MEN det kommer på bloggen en af dagene. Jeg har brugt nogle gamle Hänglar stempel aftryk som jeg har fået af en Med scrapper. -Nøj de er bare nuser - især hende med blomsten - og Bien!

Her alle tre!!



Den pinke æske med "hende med blomsten!"
Og her hende med Bien - de er alle malet med de Twinkles farver fra Benedikte i Unik hobby. - Jeg siger bare !! PRØV DEM - de er så lækre og så fyldt med pigment!
Og sidst men ikke midst Mette - som i går scrappede sit første foldekort. Jeg prøver at lokke hende med til lidt mere scrap, nu må vi se om hun bider på. Mette og hendes forlovede Thomas skal giftes den 7.6.08 - og gæt hvad de ønsker sig af Jens og jeg........ At jeg scrapper deres bryllup.
Selvfølgelig gør jeg det! - Bare de nu kan lide det jeg får lavet! ( se lige mig for jer den 7. juni - lang ,stram kjole, corsage og med Kameraret for øjet hele tiden - gående i vejen for at få de bedste billeder og sjoveste.)
Nej jeg skal ikke være fotograf - de har været så forudseende at booke en Presse fotograf - er vildt spændt på hvad der kommer ud af det!
Mette - kommer du og scrapper snart igen! - Og tak for sidst! :-) Nu tæller vi ned - om en uge er det påskeferie...(juhhuhuh)

4 kommentarer:

Netti sagde ...

Superflotte kort du har lavet i dejlige farver og sikke en god ide at brge dem til påskeæg :o)

maria sagde ...

Super skønne kort du har lavet, de skal dda ihvertfald nok bringe lykke :0)

maria sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
troll13 sagde ...

De er da bare for søde, og den lille æske er da også bare for sød. Ihhh hvor jeg glæder mig til I tropper op på lørdag ;o)