lørdag den 29. marts 2008

Unikt arbejde

I forbindelse med min "sidegeshæft " for Unik hobby. Har jeg lavet lidt kort mm. til Benedikte. Her er lidt at kigge på!
Først detaljer på et kort malet med Twinklings farver - stemplet er fra Whiper Snapper Designs og kan også købes hos Unik hobby. Blomsternes midte er malet med Twinklings farver. Det er svært at få alle genskinene med - fordi der "glimre!" så meget.



Huset er malet med den farve der hedder Stargazer - som både er Lilla og Turkis alt efter hvordan lyset falder på kortet.


Sådan her ser kortet ud i sin helhed!




Detaljer på et kort med stempel fra PENNY BLACK - Stemplet hedder Kat - Uplifting occasion -
Bh-en er malet flere gange med Twinklingsfarver og derefter er der lagt Glossy accentens på.






Her er kortet i sin helhed. Et lille tip som jeg engang imellem bruger.... Jeg laver lidt tekster - som tillykke eller til dig - fordi du er sød mv. og printer direkte på mit avarelpapir og derefter stempler jeg oven i - så er tekst og stempel samlet og det er bare at finde en masse lækker pynt!



Sidste detalje billede i denne omgang! - Endnu engang har katten og bh-en fået en gang Glossy efter de er tørre.... der ud over er pyntet med småting fra /-gypsies (stempel og uddrag fra leksikon!)

Kortet i sin helhed - papiret er fra Panduro. -blomster fra Dreampapers! Brads fra Scrapshops nye "slikbod"




Også til noget der ikke har af gøre med Scrapbookinhg og så alligevel!
Dette er Maris - en af vores venners dejlige tøs som om 14 dage skal konfirmeres - Jeg var forbi i går og sætte hår på hende - (prøve sætte ) så hun følte sig klar til den store dag!
Hun syntes selv hun var vildt smuk (det gjorde jeg også!!!) og hun blev superglad for håret!
FORSAT god weekend!



















8 kommentarer:

Netti sagde ...

Superflotte kort du har lavet og tillykke med din side-geschäft hos UNIK hobby. Kortene er vildt flotte.
Jeg har længe tænkt pådet glossy accent - måske man skulle prøve det?!

Conny sagde ...

Jeg kan godt lide dine katte kort Det er flot som du forstå at variere dem.

Charlie sagde ...

Sikke fine kort - den kat er da for sjov. Tak for din kommentar om kagen - men SÅ dygtig er jeg slet ikke - det er min datter der står for den slags.

maria sagde ...

wow nogle flotte kort du har lavet , jeg er helt vild med dine kort med katte i BH en.

Mette sagde ...

tillykke med dit lille bi-job, som du bare gør så flot. Jeg er som altid vild med de how to do....

VILDT flotte kort du har lavet.

Connie sagde ...

Tillykke med dit nye bi-job. Super fin how-to-do, jeg må se de farve rigtig en dag. Vil gerne se med fingerne GG.
Super lækker kort og søde stemlper.

Charlotte Ravn sagde ...

Super lækre kort, jeg er vild med katten i bh'en lol. Stort tillykke med dit lille bi-job!

troll13 sagde ...

Flotte kort og jeg er altså også helt vild med katte i BH'en