onsdag den 14. maj 2008

mini album fra weekendens kursus

Jeg syntes lige i skulle se hvad det var jeg holdt kursus i - i weekenden. (i kan se yderligere billeder på Unikhobby.dk) Det var dette album, med 5 kuverter i og en masse små mini album sider fra QK rev.
Albummet skal bruges når vi til Sommer tager til Italien. Og skal indeholde billetter, bonner osv. og så er der på minialbum siderne plads til at jeg kan skrive lidt om det forskellige vi oplevcer.

Kurset var super hyggeligt. De var godt nok til tider meget stille - men jeg tror det var koncentrationen der spillede ind. -Søde var de alle i hvertfald og jeg kommer gerne igen.
Jeg har lovet at lægge et billede ind så kuverterne kunne printes direkte - det må bliver een af de nærmeste dage...
Her lidt af billederne taget af Albummet!



























7 kommentarer:

troll13 sagde ...

Jammen det er bare en skøøøn bog, men den er nu MEGET FLOTTERE i virkeligheden, jeg har nemlig "set" den med fingrene ;o)

Charlotte Ravn sagde ...

Super flot album og det lyder som om det var en success med dit kursus hos Unik!

Saster sagde ...

Ja den er jo bare super flot Stinne - både in real life og på billederne - tak for det super gode kursus du holdte :-)

Pia sagde ...

wouuw et lækkert album i kanon farver, lyder som et godt kursus

Netti sagde ...

Det er virkelig flot og lækkert lavet.

Stine66 sagde ...

BLÆR !!!! Nej pjat tilside, det er utroligt meget flottere end billederne viser, jeg har også "set" med fingrene.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare et sødt album. Lækker farve.