onsdag den 31. december 2008

***GODT NYTÅR***


Godt nytår til alle som kigger forbi min lille blog...
Det har været et år med meget sygdom pga. min graviditet, men nu er det til at se een ende på den så mon ikke året 2009 kommer til at rumme en masser mere spændende.
I Året der kommer har jeg fgl. projekter, som jeg er startet på.
Fgl: kurser...: Baby bog, vintage kort, og overraskelse...
Manualer er ved at blive lavet og jeg håber at vi kan afholde
kurserne både på Sjælland og jylland for dem som har lyst til
at deltage i sådanne kurser.
Ellers kommer året til at stå i festernes tegn for mig og min familie - vi har en 30 års, et kobberbryllup, 2 barnedåber, et bryllup, en 40 års, og en 80 + 90 års fødselsdag. Så der bliver nok at lave.
Kan i alle nu have en super Nytårs aften, Pas på fingerne, det er så svært at scrappe med tærene!

4 kommentarer:

Mutte sagde ...

Jeg vil også lige ønske dig og dine et rigtigt godt Nytår. Tak for det gamle år, det har været hyggeligt at følge med på din blog i år. På gensyn i 2009

Connie sagde ...

Rigtigt godt nytår til dig og din familie, Stinne.

Glæde mig til da se hvad du finder på af kreativ ting i det nye år. Og se den lille, selvfølgelig.

Knus Connie

Mette sagde ...

rigtig godt nytår til dig og din familie. Hvor bliver det dejligt med et baby-år...., glæder mig til dine kurser ;-)

Gitte sagde ...

Godt nytår til dig og din familie. Håber I havde en dejlige nytårsaften.
Jeg glæder mig forsat til at følge din blog, og se alle de skønne ting du skal scrapper i år. Selvfølgelig til at se den lille prinsesse. :)
Du må ha' en rigtig god weekend.