lørdag den 27. december 2008

INFLUINZA- kors hvor jeg hader det!

Ja det er ikke løgn - juleaften røg jeg ind i engang INFLUINZA... Jeg var så skidt. ( og er det stadig- øv) : Her lige et par billeder fra Juleaften!

Her er begge mødre igang i køkkenet... Jeg laver sovsen og min mor de brune kartofler... Imens kan man se at Figaro sidder og venter på min stedfar som skære anden ( eller den var så mør at den ikke skulle skæres) smider en luns ned... Læg mærke til vores dejlige gulv som snart bliver tryllet om til et askeparket!
Så har Elias taget det pænetøj på - han har været i kirke og nu er han klar til Julekalenderen og til at vi skal spise

Og her har han fået sit største ønske opfyldt..... EN nitendo DS. Han var ikke til at skyde igennem. Andreas var også glad for alle hans gaver. MEEEN viser det ikke på samme måde!
Feber ramt -Grim- tyk- dødtræt- og ramt af masive plukveer... Ja og så havde jens lovet at tage billeder af maven ??????????????????????????????? øv!

Dette er så fra første Juledag, har forsøgt at lægge en makeup til at skjule hvor dårligt jeg havde det ( men er stadig hvid i hovedet). Kjolen fik jeg af Jens i julegave... I love it.Vidste bare ikke den er gennemsigtig ved blitz. Jeg er nu i 34 uge. og har fået datoen for hvornår hun kommer.... Men den holder jeg for mig selv lidt endnu!

8 kommentarer:

Tanja sagde ...

Øv bøv en rigtig træls jul... :o(
Håber det går bedre ovre hos jer..

Mange knus fra Viborg.. :o)

troll13 sagde ...

Det siger jeg dig... du har bare at blive frisk til den 30. december.
Jeg håber alså at du allerede nu har det bedre ;o) Trist at det lige skulle gå ud over julen. Lækker julegave, den klæder dig :o)
Knus Rikke (og også et fra "baggrunden")

Netti sagde ...

Ej hvor træls at være syg i julen. Jeg håber at du har fået det bedre i mellemtiden.

Gitte sagde ...

Åh hvor træls at ligge syg i julen. Men jeg håber du er ved at være på toppen igen.
Men jeg håber du og din familie har haft en dejig jul alligevel.:)
Du må forsat ha' en rigtig god weekend.

Anonym sagde ...

Den er altså også lækker den kjole.
Håber at du snart er ovenpå.
knus.

Gitte sagde ...

Håber du er kommet lidt ovenpå - det er surt her i julen at være syg.
Uuuhhh - det er ikke lang tid du har tilbage nu af din graviditet. Det bliver spændende for jer allesammen.

Rigtig godt nytår til dig og dine.

Linda sagde ...

Hej Søde:-)
Håber det går bedre??
Ser jo ellers ud som en dejlig jul:-) gode gaver og godt mad.

Scrappe knuzz Linda

Majer sagde ...

Du ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår.
Ser frem til at følge din blog i det nye år.
Nytårshilsner fra Majer