tirsdag den 2. december 2008

Julekalender til Benedikte

Nu skulle den gerne være ankommet til Benedikte - og hvis ikke må vi håber hun ikke kigger med her og det spolere overraskelsen. Jeg har lavet en julekalender til hende af det nye basic grey papir, og en masse jule dies. Hver dag er der et nyt citat under dagens "flap. ( jeg laver en manual til den een af dagene -og lægger den her.) Den tog tid at lave men jeg syntes selv den blev sød! Jeg håber at i ved at klikke på billedet bedre kan se den. for den er jo sendt afsted...... Nærbillede af toppen af Julekalenderen...



8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Super flot kalender. Ser frem til manualen.

Mette sagde ...

hold da helt op et stykke arbejde. Hvor er den bare flot Stinne.

Lone sagde ...

Super flot kalender Stinne, og et kæmpe stykke arbejde. Sikker på at den skal skabe glæde.

Gitte sagde ...

Hvor er det en utrolig flot julekalender du har lavet. Super god gave ide.
Jeg glæder mig til manualen.
Glædelig 2. december. :)

Tanja sagde ...

Hej søde..

Hvor er det bare en KANON flot kalender du har lavet... :o)

Scrapknuzz Tanja

maria sagde ...

super flot kalder du har lavet.
Den kan kun ha skabt stor glæde

Netti sagde ...

Hold da op hvor er den superflot. Den blive rhun helt sikkert meget glad for. Så må vi håbe at hun har fået den :)

Anonym sagde ...

Helt ærligt Stinne.
Det er da en af de mest juleskønne ideer jeg længe har set.
Wauw den er flot og super skøn.