torsdag den 3. september 2009

første bidrag til MIN cj...

Jeg har modtaget første bidrag til min CJ om venskaber - fra Nikolette.... Det er bare såååååå sødt og de citater fra Plys hun har lavet med og om er bare så rammende - måske bortset fra - Hvornår har du sidst hoppet over en ven -citat tigerdyret.

Den er bare såååå sød! glæder mig til at sætte dem i bogen!


Ellers sker der det i mit liv - ha ha at jeg er ved at gøre klar til kursus søndag! 5 piger kommer -så det bliver hyggeligt.

Godnat

3 kommentarer:

Dot Scrap sagde ...

Det er bare vildt sødt. Kanon god ide.

Mette Ellingsgaard sagde ...

Hvor er det bare nogle søde sider. Jeg glæder mig rigtig meget til kurset på søndag :-)

Knus Mette

madamtridse sagde ...

Hvor er de sider bare super søde. Jeg er ret vild med peter plyds og hans citater. Hi hi tigerdyrets citat ganske sjov alligevel.:)