torsdag den 3. september 2009

første bidrag til MIN cj...

Jeg har modtaget første bidrag til min CJ om venskaber - fra Nikolette.... Det er bare såååååå sødt og de citater fra Plys hun har lavet med og om er bare så rammende - måske bortset fra - Hvornår har du sidst hoppet over en ven -citat tigerdyret.

Den er bare såååå sød! glæder mig til at sætte dem i bogen!


Ellers sker der det i mit liv - ha ha at jeg er ved at gøre klar til kursus søndag! 5 piger kommer -så det bliver hyggeligt.

Godnat

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er bare vildt sødt. Kanon god ide.

Mette sagde ...

Hvor er det bare nogle søde sider. Jeg glæder mig rigtig meget til kurset på søndag :-)

Knus Mette

Gitte sagde ...

Hvor er de sider bare super søde. Jeg er ret vild med peter plyds og hans citater. Hi hi tigerdyrets citat ganske sjov alligevel.:)