onsdag den 23. september 2009

Ære være dit minde

Min veninde gennem 13 år -Vibeke Sørensen, er stille sovet ind efter mange års kamp mod Bryst kræft.

Ære være dit minde.

Kæreste Vips

Jeg vil savne din latter og dit dejlige positive sind. Alle vores sjove ture i byen, på tequila mm. Vores "sommerferier" på Skandeborg Festivalen, - (man tager jo ikke sand med til sahar a)vores Studiekreds ture og den gode kollega du var.Altid har du bakket mig op når jeg var nede-Under min skilmisse var du den, der blev der også efter at stormen havde lagt sig... og da jeg mødte Jens.
Alt alt for tidligt stod det klart både for dig og alle omkring dig, at din kamp mod kræften var tabt på forhånd. Du havde den mest agressive form og den bredte sig rundt i din krop med fuld ekspress på. Men du var Sej!! gang på gang klarede du endnu en omgang, men natten til Søndag måtte du give op. Jeg håber du har det godt og er glad hvor du er nu....Jeg vil sådan savne dig. Knus

13 kommentarer:

Olivia sagde ...

Kære Stinne.
Det gør mig ondt at læse om din venindes bortgang. Jeg sender dig de varmeste tanker.

Kærlig hilsen Pernille

Lone sagde ...

Får helt gåsehud....hader den sygdom som tager så mange liv alt for tidligt. De varmeste tanker til dig og din venindes efterladte.
Knus
Lone

Linda sagde ...

Frygtelig. Tænker på dig og de efterladte.

Knus Linda

Nikolette sagde ...

Kære Stinne
Sender dig og Vibekes efterladte mine varmeste tanker. Det er altid et stort tab at miste en af sine kære og det tager tid at fylde tomrummet ud. Savnet vil nok altid være der, mens sorgen bliver mindre over tid.
Kærlige hilsner
Nikolette

Mette sagde ...

Kære Stinne
Hvor har Vibeke været heldig, at have en veninde som dig. Det er så hårdt at miste..., men som du skriver, så har hun det godt hvor hun er nu.
Knus Mette

Charlie sagde ...

Kære Stinne. Trist at læse om din venindes sygdom og at hun tabte kampen. Smukt venskab som du for altid vil bære i dit hjerte. Knus

Gitte sagde ...

Kære Stinne
Det gjorde ondt da jeg læste om din venindes alt for tidlige bortgang. Jeg sender varme tanker til dig og din venindes efterladte.
Knus Gitte

Trine Emdal sagde ...

kære Stinne
må jeg kondolere
det gør mig ondt og læse, men jeg er sikker på hun har fået fred fra det helvede hun har været i og har det godt der oppe.. sender dig de varmeste tanker og største kram
knus Trine

troll13 sagde ...

Det er så trist, hun var jo bare på vores alder. Jeg håber at hun har det godt hvor hun er nu, jeg håber at hun fik en smuk og mindeværdig begravelse idag.

KNUS
Rikke

Unknown sagde ...

Hej Stinne.
Det var meget trist at høre, jeg havde fornemmelsen af at hun kunne klare det igennem. Det er bestemt ikke retfærdigt og jeg tænker meget på de efterladte, specielt Kenneth. Det er dem der har det hårdest nu! Nu har Vibs fået fred og dem der kendte hende og for hvem hun betød noget, vil altid have et godt minde i erindringen.

KH Kaspar

Anonym sagde ...

Sender dig dig bedste tanker og knus herfra. Frygtelig at miste en der står en så nær.

Kram
Alfie.

Margit sagde ...

Kære Stinne. De bedste tanker fra mig til dig. Det er så hårdt at miste en god veninde (ja, i det hele taget én man holder af).
Husk på alt det gode og sjove I har haft sammen.
Knus

Charlotte Ravn sagde ...

Kære Stinne
Det gør mig ondt at læse om din venindes bortgang. Det er altid så frygtelig trist at miste nogen vi holder af!
Stort knus til dig!