onsdag den 12. januar 2011

Mere Lili of the Valley


Så vare der lige lidt flere kort fra weekendens Produktion...Alle er farvelagt med prisma farver....  

Også lige en opfordring..
Er der ikke et par danskere der har lyst til at hjælpe mig og stempelkælderen på at være DT hos dem. 

I min sidebar er der et link til San . som er den som kordinere. Hvis du skulle have lyst, kontakt hende - Det vil være så hyggeligt at vi var flere end mig i danmark designede for dem.
Forresten vare det ikke længe før de kommer med danske tekst stempler.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Stinne. Sikke nogle rigtig skønne kort du har kreeret - og jeg kan tydeligt se, at u har hygget dig i weekenden med din gave. Begge kort er fyldt med skønne detaljer, Særligt den lille mariehøne er skøn!
Jeg håber, at du får en skøn uge!
Knus Engel

maria sagde ...

super skønne kort med en masse flotte detaljer :0)

Karina Beck sagde ...

Lækre kort begge to. Mit favorit er nummer to pga farverne tror jeg ; )