fredag den 7. januar 2011

Nyt til Panduro

Årh jeg syntes ikke  jeg når noget i hverdagen .- men i weekenden giver jeg den een på skalden.

Her er mit seneste bidrag til vores nu skandinaviske Panduro blog.
En luft ballon.... Nytår - nye rejser og nye mål i det fjerne.
HUSK AT DELTAGE I KONKURRENSEN DERINDE...

Se neden for hvor der kommer beskrivelse af fremgangs måde!

Fremgangs måde:
Start med at skære alle papirer til og  lim og pynt Æsken- Tasken.
Find derefter et låg  - Helst med høj kant. 
Skær og riv/krads kanterne på en masse striber af mønster karton og papir og lav et hul i den ene ende på dem alle. 
Tag derefter en lang benet Brad og sæt alle Striberne af papir sammen med Braden.
 Sæt glue line omkring låget - og sæt alle striberne fast der på. 
Skær endnu et stykke som passer omkring lågets kant og sæt glue line på igen så du holder striberne af papir fast mellem Glue linerne.
Pynt pynt pynt. 
Jeg har guld embosset alle mine stykker Vellum med roser omkring æsken og kanterne på den øverste del af æsken.
God fornøjelse 

3 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er den sjov og en sød tanke:)
Tak for "opskriften" den skal da prøves:)

Rigtig god weekend

Karina Beck sagde ...

Hvor er den flot.
ses vi snart?
God weekend.

Gitte sagde ...

En rigtig flot luftballon med en sødt budskab.:)
Du må ha' en rigtig dejlig aften
Knus